30/11/2017

Taevalik ilu

Mõned korrad TaevaniMaani Meistrikojas käinuna tahad ju lisaks isetegemisele seda Maria ilu sealt ka kohe kaasa osta. Nii olen endale sealt toonud oma lemmikutes helesnistes toonides ilu kui ka lemmik ovaalse kujuga ilu. Vt ka: https://www.facebook.com/taevanimaanimeistrikoda/
(Esimene pilt TaevaniMaani Meistrikoda.) Selle imelise koorekannuga on mul oma lugu. Mulle on väga ammusest ajast meeldinud just selline kannu kuju - lopsakas, voolav, graatsiline. Suur oli minu üllatus, kui leidsin sellise valge kannu koristamisel oma vanaema kapist. Ema lubas selle omale võtta. Tõin siis kannu koju, eriline tunne hinges, sest see on ju selle armsa kujuga, mis mulle väga meeldib ja vanaema oma, st erilise kodusoojusega lisaks... Üks laps (vanem, tütar) pragab jälle, et mis vana rämpsu siia koju jälle kokku veetakse, midagi ära visata ei oska jne. stiilis; teine laps (noorem, poeg) kiidab ja hindab, oh, kui ilus, kus sa selle said jne. stiilis. 
Jah, mulle väga meeldib see ja sellel on minu kodus ja minu südames eriline koht. 
Kunstniku nime googeldades saab vene portselanikunstist palju targemaks ja see looming on kaunis!