21/11/2017

Kingitused, mida ei saa jagamata jätta

Aastalõpp ja kingituste aeg... 
Eesti Noorsootöö Keskus - lõppes noorsootöötaja kutse kutsekomisjoni ja hindamiskomisjoni tööaasta. Kolga Kool - selle õppeaasta alguses sai 20 aastat sellest, kui töötajana üle selle kooli ukseläve astusin. Eesti Noorsootöötajate Kogu - meil on oma kandekott ja pastakas, nüüd ka märkmiku kaaned. 

Siltidena-teemadena kasutan siin "kujundused", sest nn firma meened on ju üks loova kujunduse osa ja ka "lille asemel", sest üks väike kingitus saab suurepäraselt lilli asendada. Ja kahel neist on ka minu käsi mängus ;) ENKi logo otsides (ühinenud Eesti Noorsootöötajate Ühendus ja Eesti Huvijuhtide Liit) olin ka ise osaline ühinemisprotsessis ja logo kohvri taustaga olen hästi kursis. Kolga Kooli tööjuubelitänukiri on aga aastaid tagasi minu kujundatud, samuti on kaustal ja tassil minu tehtud fotod. Mulle väga meeldib kujundustöö!